Sunday 7 April 2013

Sister's cakery cawangan Shah Alam.

Alhamdulillah..

Terima kasih yg tak terhingga untuk kakak saya, Ilyani..
kerana atas bimbingan beliau
saya juga kini mampu untuk mengusahakan perniagaan kecil-kecilan dari rumah.
Menjadi home baker dengan anak2  3 orang yg masih kecil
bukan 1 tugas yang mudah tetapi ini satu cabaran untuk saya..
and I'll accept it!

Dah lama sangat pegang title 'desperate housewife'
Bukan duit yg saya kejar..
dan saya tak letakkan anak2 sebagai alasan juga..
Alhamdulillah selama ni apa yg suami saya sediakan
semua cukup utk kami sekeluarga.

Saya lakukan untuk kepuasan diri saya sendiri.
Pushing myself to another level.
Harap2 saya mampu lakukan yang terbaik
dan saya gembira akhirnya saya menyumbang sesuatu pada orang lain.
Bukan hanya untuk keluarga.

Kepada kawan2, saudara-mara atau bakal pelanggan,
terima kasih yg tak terhingga atas sokongan berterusan dari kamu semua.

Setiap kek yg saya/kakak hasilkan,
100% baked with Love.
Fresh from the oven untuk anda nikmati.
Hope u guys will enjoy it!!


Gambar-gambar sekitar majlis pelancaran Sister's Cakery S.Alam (10 Mac 2013 yg lalu)









No comments:

Post a Comment